duminică, 23 ianuarie 2011

"Business Development in Digital Era"

Cu puţin timp în urmă, a apărut la editura Hoffman, cartea scrisă de mine, "Business Development in Digital Era", carte ce se vrea o incursiune prin noua tehnologie a internetului şi impactul acesteia în managementul oricărei afaceri. Nicio altă tehnologie, cu excepţia televiziunii, nu a avut un asemenea impact asupra mediului de afaceri, aşa cum o are astăzi internetul. Acesta reprezintă un suport pentru cea mai rapidă revoluţie în promovarea unei afaceri. În ultimii ani numărul managerilor care au ales să investească în crearea unui site este în continuă creştere, ceea ce conturează un nou trend, o tendinţă internaţională. Nu ai site, nu eşti cunoscut! Una din cele mai dezvoltate zone, în ceea ce priveşte existenţa sa pe o asemenea piaţă on-line, o reprezintă turismul.
Cartea este scrisă ca un ghid, fiind uşor accesibilă tuturor cunoscătorilor de limbă engleză, chiar şi a celor de nivel mediu. Astfel am ales să fac referire la e-marketing, cum să-ţi dezvolţi o afacere având ca suport internetul, cum să poţi intra în posesia unei adevărate biblioteci folosind site-urile pentru descărcarea cărţilor în format electronic (e-books), noul trend în ceea ce priveşte socializarea folosind facebook-ul sau blogg-urile, forumurile în care indivizi din diferite zone geografice îşi împărtăşesc părerile vizavi de un anumit topic etc.
Succesul cunoscut de informatizarea activitatilor oricarei afaceri este de necotentestat, iar astazi desfăşurarea unei activităţi eficiente fără utilizarea unor astfel de sisteme este de neconceput.
E
-commerce-ul a luat locul obişnuitelor cumpărături ce se făceau în magazine, aşa cum odinioară trocului i se găsea un înlocuitor eficient prin apariţia monedei.
Prin Business Networking poţi să îţi sporeşti vânzările cu noi clienţi, poţi să te faci cunoscut mai uşor, poţi să câştigi noi parteneri de afaceri sau investitori pentru afacerea ta.
Noile tehnologii sunt acum la îndemâna tuturor, fie companie, fie consumator, iar pătrunderea în era digitală poate fi înlesnită de informatii clare, dezgolite de limbajul tehnic, precum si de o intelegere corecta a schimbărilor survenite în comportamentul consumatorului.
Într-o eră a vitezei şi a schimbărilor rapide, internetul este un instrument extrem de eficient care continuă să acapareze orice activitate pe care omul o desfăşoară în viaţa de zi cu zi.


Un comentariu:

Sima spunea...

Felicitari , ma bucur pentru dumneavoastra.