sâmbătă, 23 aprilie 2011

Hristos învie în fiecare an, poate anul acesta învie şi în noi!

Câteva ore ne despart de sărbătoarea naşterii Domnului şi ne îndreptăm cu mic şi mare să luăm lumină. Omul s-a adaptat la toate. Şi la sărbători s-a adaptat. E diplomat şi nu-şi arată adevărata natura. Acum oamenii sunt buni. Până marţi după Paşte când, cu sufletele uitate prin colţurile şubrede ale fiinţei proprii, îşi revin din rolul bunătăţii forţate. Omul a creat societatea de azi, în care ce era odată important, azi este pe locul codaş. Azi primează dreptul comercial şi nu dreptul la viaţă sau dreptul la sănătate. Priviţi cum omul creator al monştrilor este mâncat de propriile creaturi. Am avut ca orice tânăr gandul de a pleca din ţară, la un moment dat, şi am avut o mică revelaţie când am înţeles care îmi sunt drepturile şi sansele. Nu ne naştem egali şi doar ne dorim să fim aşa. Dreptul la viaţă nu ar trebui să se subordoneze celui comercial. Şi nici cel la sănătate. Dar totuşi nu se întâmplă aşa, azi marile concerne ne vâră în galantare alimente nesănătoase şi lipsite de gustul pe care odinioară îl aveau. Ca în fiecare an, golgota o vom transforma în întinderi de grătare, miei ucişi din lăcomie, şi burţi de vin. Aş vrea să trăim cu dor de noi, cu iubire de om, căci altfel, suntem pierduţi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mda, în fiecare an aud expresiile: "fii fată şi tu mai bună, măcar acu de Crăciun / Paşti". Eu decât să debordez de bunătate doar în preajma sărbătorilor de Crăciun şi Paşti, prefer să rămân aşa cum sunt, şi să fiu bună când şi cu cine consider eu. M-au înnebunit în fiecare an cu legendarul spirit al Paştelui, şi respectiv al Crăciunului.

Să ai un Paste cum îţi doreşti, să-ţi ai mereu alături oamenii pe care îi iubeşti şi să fiţi mereu sănătoşi tu şi familia ta :)