sâmbătă, 8 februarie 2014

Simpozionul Naţional „Pan. M. Vizirescu – Înariparea mâinii” - 30.01.2014

Am participat cu entuziasm la Simpozionul Naţional „Pan. M. Vizirescu – Înariparea mâinii” în Braneţ, Bârza, locul de naştere al marelui scriitor, la şcoala care-i va purta numele.
Felicit organizatorii, acei oameni inimoşi care au făcut posibil evenimentul şi le mulţumesc pentru activităţile de suflet pe care le-au întreprins în memoria conaţionalului Pan M. Vizirescu, despre care, din păcate, se vorbeşte şi se scrie prea puţin.
Am spus şi în alocuţiunea mea că Pan. M Vizirescu este un model de român învingător care - pentru a lua cel mai dramatic exemplu - după 23 de ani de „exil de taină” avea puterea primită de la Dumnezeu să spună că a fost binecuvântat să facă parte din neamul românesc. Nu-l găseşti plângându-se pe marele scriitor ci, mai mult, îndeamnă la a privi lumea şi trecerea timpului prin speranţa dată de lumina divină.

„Socotesc o binecuvântare că am venit pe lume în acest neam, că n-am fost deviat în altă parte. Apartenenţa mea la neamul românesc este într-adevăr, o bucurie şi un dar ceresc.” Pan M. Vizirescu


Niciun comentariu: