miercuri, 7 octombrie 2015

Să nu ne plictisim niciodată!

La început de an universitar, gândind la cuvintele marelui academician Marcus Solomon, sper ca împreună cu studenții mei, cărora le urez succes, să răspundem favorabil, cel puțin, nevoilor de mirare, de bucurie și de cultură ale fiecăruia dintre noi. Să nu ne plictisim niciodată! Să aflăm despre plictiseală de la alții!

”Dacă cineva mă întreabă «Pentru ce crezi că trăiești? » răspunsul meu e fără ezitare: trăiesc pentru a mă mira, pentru a trăi starea de extaz pe care mi-o oferă lumea, natura, viața și nesfârșitul și nemărginitul, pentru a mă mira de această natură enigmatică a tot ceea ce mă înconjoară și faptul acesta mi se pare un izvor de bucurie, un izvor de plăcere, care (vă fac o mărturisire personală) mi-a permis să nu mă plictisesc niciodată. Eu, despre plictiseală, am aflat de la alții…” 
Marcus Solomon


Un comentariu:

Unknown spunea...

„Dacă fericirea ta depinde de ceea ce face altcineva, atunci chiar ai o problemă.” Richard Bach